پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119284
رونمايي از جديدترين ابزار جاسوسي فيس بوک
تاریخ انتشار : 1393/07/29 10:11:05
نمایش : 1632
شبکه ضد اجتماعي و ماشين جاسوسي مخوف فيسبوک در اقدامي از اپليکشين جديد جاسوسي خود رونمايي نمود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،شبکه ضد اجتماعي و ماشين جاسوسي مخوف فيسبوک در اقدامي از اپليکشين جديد جاسوسي خود رونمايي کرد.

فيسبوک که تحت مديريت، کنترل و هدايت سرويس ها جاسوسي – تروريستي سيا و موساد مي باشد تنها چند روز بعد از مصاحبه فرد فليتز مامور آژانس امنيت ملي آمريکا (NSA) با راشاتودي روسيه که به صراحت اعلام نموده بود که فيسبوک و گوگل در جمع آوري اطلاعات افراد و گروه ها بسيار قوي تر و مبتکرانه تر از آژانس امنيت ملي آمريکا عمل مي کند در اقدامي با تاييد محتواي مصاحبه اين مامور کارکشته سازمان سيا از افزونه جديد خود Talk and Comment رونمايي کرد.

 

اين افزونه که جزء سرويس هاي جديد اين سرويس جاسوسي محسوب مي گردد قابليت ارسال پيام صوتي را در صفحه شخصي و يا گروه هاي اين شبکه ضد اجتماعي صهيونيستي داراست. و اين امکان را در اختيار کاربران قرار مي دهد که با سهولت هر چه تمام تر پروژه تکميل پرونده اطلاعاتي خود را تسريع بخشند.

نکته جالب آنکه اين افزونه بصورت آزمايشي فعلاً در مرورگر کروم شرکت گوگل قابليت اجرا دارد، که اين خود گواه ديگري بر همکاري عميق واستراتژيک اين دو کارخانه و شرکت جاسوسي با يکديگر در کنار رقابت ظاهري در فضاي مجازي دارد.

امري که با آنکه بارها بصورت عملي و علني توسط اين دو شرکت متخصص در جاسوسي و عملگي براي سرويس هاي امنيتي دولت هاي صهيونيستي فرياد زده شده است؛ اما برخي از روي حماقت بي پايان و برخي از روي خيانتي موذيانه براحتي از کنار اين امر مهم و اعتراف افسر ارشد آژانس امنيت ملي آمريکا و تائيد چند باره آن توسط اين دو جاسوس خانه اينترنتي گذشته و حتي سعي در اثبات خلاف اين توطئه خطرناک داشته و دارند و با تطهير اين قبيل شبکه هاي ضد اجتماعي، به مانند يک عمله حقوق بگير براي آنان به تبليغ مي پردازند و گويا مامور اشاعه ي همه جانبه محصول مشترک سيا و موساد شده اند.

با درنظر گرفتن پروژه جديد گوگل و فيسبوک به نظر مي آيد بعد از آنکه سرويس هاي جاسوسي تلفن همراه وايبر، واتس آپ و اينستاگرام که به خوبي توانسته اند قسمت ديگري از پازل جمع آوري حداکثري اطلاعات ملت ها و دولت ها را براي دستگاه هاي کثيف و جنايتکار جاسوسي – تروريستي رژيم هاي نامشروع آمريکا، اشغالگر فلسطين و انگليس را تکميل نمايند و در همه ي قالب هاي ممکن از صوت، تصوير، متن و حتي همه اطلاعات تلفن همراه و سيستم هاي کامپيوتر اشخاص مختلف با مشارکت آنان، براحتي بانک اطلاعاتي خود را تکميل کنند و با تحليل اطلاعات بدست آمده، هدف گذاري دقيقي را براي عمليات هاي خود در آينده در نظر گرفته است.

درچنين شرايطي قوه محترم قضائيه و دستگاه هاي امنيتي کشورمان موظفند با توجه به تهديد هاي امنيتي بسيار گسترده اي که سرويس هاي جديد اين قبيل شبکه هاي ضد اجتماعي که توسط سرويس هاي جاسوسي – تروريستي دولت هاي متخاصم مديريت، کنترل و هدايت مي شوند، ايجاد کرده اند.

آنها با در نظر قرار دادن سابقه ي اين جاسوس کده هاي اينترنتي در راستاي عمل به وظايف امنيتي خود ضمن برخورد مقتضي با برخي از ارگان ها و نهاد هاي عموماً دولتي و اشخاص حقيقي و حقوقي که متاسفانه خود را به ابزار جاسوسي دشمن مبدل کرده اند، دستگاه ها و رسانه هاي متخلف داخلي که مروج و مبلغ استفاده و ترويج استفاده ازين شبکه هاي جاسوسي هستند را تحت پيگرد قضائي قرار داده و بدون هرگونه مماشات بر روي امنيت ملي نظام مقدس جمهوري اسلامي برخورد انقلابي را در دستور کار خود قرار دهند.

سيد مقداد صادقي

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html